Ultimele cercetări arată că femeile pot reduce riscul apariţiei cancerului la sân mâncând nuci. Acestea sunt mai bune decât prăjiturile, cartofii prăjiţi sau decât chipsurile pentru organismul nostru.

Nucile conţin multiple ingrediente care individual incetinesc avansarea cancerului: acizi graşi omega 3, omega 6, antioxidanţi şi..phytosterol. Se pare că acizii graşi omega 3 aduc beneficii în mai multe ramuri ale sănătăţii,  pe lângă faptul că scade riscul apariţiei cancerului, previne şi apariţia sau agravarea bolilor de inimă.

Acizii grasi omega 3 sunt considerati a fi acizi grasi esentiali. Aceştia sunt necesari pentru sănătatea noastră, dar pentru că organismul nu poate să-i producă, va trebui să-i obţină cu ajutorul alimentelor. Acizii graşi omega 3 mai pot fi găsiţi şi în peşte – somon, ton, fructe de mare şi alge, în unele plante şi uleiuri. De asemenea sunt cunoscuţi sub numele de acizi graşi polinesaturaţi şi joacă un rol foarte important în funcţiile cerebrale, precum şi în creşterea şi dezvoltarea normală.

Acizii graşi omega 6 ajută la stimularea creşterii părului, menţinerea sănătăţii oaselor, reglează metabolismul şi menţine sistemul de reproducere.

O dietă sănătosă conţine un echilibru de acizi omega 3 şi omega 6. Acizii graşi omega 3 mai ajută şi la reducerea inflamaţiilor.

Deşi aceste substanţe pot fi preluate direct din alimente, există pe piaţă şi extracte de omega 3 şi omega 6 pe care le puteţi achiziţiona direct de la distribuitorii Calivita sau de la magazinul Calivita.

Orice dietă sănătoasă ajută la îmbunătăţirea stării de sănătate, la ameliorarea oricărui tip de boală, la scăderea riscului de apariţie.Deasemenea, consumul produselor naturale, respectarea unor diete sănătoase ajută şi la buna dispoziţie, la acumularea de energie, la o viaţă plină de beneficii.

Share the Love!

12 comentarii la „Lupta împotriva cancerului la sân”

  1. Evelina

    Chiar nu stiam despre aceaste proprietati ale nucilor. Recunosc, nu prea mananc nuci din cauza ca simt ca ma ingras de la ele, dar o sa incerc sa le consum cu moderatie.

    1. Nucile sunt foarte bune pentru organism, şi nu este nevoie să exagerezi. Orice exagerare, a oricărui aliment, provoacă dezordine, şi nu ordine. Orice aliment trebuie consumat cu moderaţie şi astfel îţi va fi bine. :)

  2. Daniel

    Sa fereasca dumnezeu toate femeile de astfel de boala.

  3. Aici ai foarte mare dreptate… Dar să nu uităm că glucidele sunt cele care îngraşă cel mai mult… Pentru a absorbi o cantitate de glucide, corpul nostru consumă cam 4% din energia pe care o dă, pentru grăsimi procentul e apropiat aprox. 6%, iar pentru proteine aprox. 60%. Cele mai multe glucide sunt conţinute în struguri (exceptând zaharurile prelucrate şi mierea)

    1. Îngraşă atâta timp cât le „laşi” să te îngraşe. Ok, nu trebuie să fii fanatic şi să fii tremuri de frică legat de ceea ce mănânci, dar oricum , dacă eşti atent şi nu exagerezi, organismul ştie foarte bine să le direcţioneze. Se îngraşă cei care mănâncă doar ca să mănănce, că aşa trebuie. Mâncăm şi ….

  4. Este important ca hrana să provină din natură şi ca alimentele să fie folosite în mod natural. Pentru a înţelege ce este necesar corpului nostru şi ce îşi doreşte, ideal este să ne pregătim singuri hrana şi să ne lăsăm conduşi de propriul instinct, ( eu mă refream la carnea roşie care cere mai multă enrgie). Ar fi indicat să observăm felul în care reacţionează organismul la diferite feluri de mâncare.

    Glucidele (amidonul şi zaharurile) reprezintă sursa noastră de energie pentru activităţile fiziologice. Orezul, grâul, cerealele şi zahărul sunt surse de glucide. Lipsa de glucide duce la anemie şi scădere în greutate.

    Proteinele folosesc la creşterea şi regenerarea ţesuturilor şi pot fi transformate de către corp în calorii – păstăile, nucile şi produsele lactate (nu cele de pe piaţă) sunt surse importante de proteine.

    Grăsimile şi uleiurile conţin atât vitamine, cât şi calorii. lipsa lor face pielea uscată şi duce la scăderea în greutate.  Vitaminele susţin derularea ordonată a funcţiilor fiziologice, sunt indispensabile pentru vedere, piele, dinţi, oase, pentru formarea globulelor roşii din sânge şi pentru asimilarea corespunzătoare a glucidelor, conferă imunitate şi feresc de infecţii. Vitaminele se găsesc în legumele cu frunze verzi, fructele galbene, citrice, păstăi, produse lactate, nuci şi seminţe.

    Consumul regulat de fructe, nuci şi salate oferă corpului cantitatea suficientă de substanţe hrănitoare. Plus, că există anumite mâncăruri care conferă o anumită sursă de energie şi substanţe şi nu am auzit pe prea mulţi să le consume. De câte ori ai mâncat linte sau năut?

  5. Eu cred că tot ce a lăsat natura are un scop… Iepurele îşi schmbă blana după anotimp, floarea de Heliantus îşi schimbă „privirea” după soare, şerpii au pielea tare etc… Exemple putem da multe. Dar, totuşi omul are canini… Deci omul a fost „făcut” să mănânce şi carne. Nu e rău să mâncăm 5000 de calorii dacă noi consumăm tot atâtea. Problema cu carnea este mai mult una recentă. Carnea are foarte multe calorii şi asta duce la obezitate, dislipidemii, hipercolesterolemie, probleme cu inima, ateroscleroză etc. dar asta doar la cei care au aport de 5000 de calorii şi au nevoie numai de 2000. În schimb, vegetalele sunt o sursă mai accesibilă de hrană: nu au multe calorii au multe minerale, vitamine etc. Dar în carne găsim mai mult fier, şi grăsimi liposolubile. Prin carne se înţelege mai ales peştele (pe care din păcate nu îl consum)

  6. Ştii că dacii au fost vegetarieni? Eu nu sunt vegetariană, însă încerc, evit foarte mult carnea, am păstrat peştele şi puiul…Există înlocuitoare care aduc organismului mai multe decât o face carnea…în plus carnea consumă foarte multă enrgie pentru a fi digerată (este grea). Ceea ce luăm din carne putem lua şi din altele, asta atâta timp cât ne interesează ce se întâmplă cu noi…că dacă nu, mâncăm orice, chiar şi tot felul de chimicale, de substanţe care ne distrug.

    În plus, medicamentele au şi ele un anume efect negativ asupra corpului, dar noi aşa ne-am obişnuit, cu ele. Bunicul meu cred că ia vreo 10 pastile pe zi, nici nu mai ţine cont.

  7.  
    Într-adevăr… O hrană sănătoasă ne scapă de multe probleme de sănătate… De fapt nu numai hrana ne fereşte de ele, ci întregul stil de viaţă. Nu ştiu încă ce e vegena, (şi nu mă mândresc cu asta), dar o hrană exclusiv vegetariană nu e soluţia. Un regim de viaţă sănătos ar scădea vânzările la medicamentele pentru hipertensiunea arterială (principala boală cardio-vasculară de care suferă populaţia globului) cu peste 50%.

  8. brad patrick

    Nu numai nucile sunt bune impotriva cancerului.Trebuie o hrana Vegana dar evident nu numai bolnavii de cancer ar trebui sa fie Vegani ci:toate animalele de casa si toti oamenii de pe Glob.Atunci am trai cu mult mai putine conflicte,nu ar exista atatea violente si razboaie care exista acom,si al caror motiv,gen:actiune si reactiune ,este:violenta omului fata de animale,dar si fata de Natura.Af fi doar mici conflicte obisnuite unde se pot rezolva problemele cu Autoaprarea gen box sau karate…atat fara arme ucigase fara arme nucleara de distrugere in masa,deoarece rautatea omului fata de animale,lipsa unor sentimente vitale: Compasiunea Iubirea Mila,are consecinte si asupra sanatatii:boli ca si cancerul din cauza alimentatiei cu produse de origine animala,plus si colorantii,Eurile care influenteaza negativ sanatatea.Printre hrana Vegana si anticancer si pentru animale si pentru oameni amintesc:morcovul,strugurii negrii si cu punct maroniu,sucul de lucerna rosie,fructele ,laptele de soja preparat acasa.Vitamina B12 care se gaseste doar in produsele de origine animala se gaseste in laptele de soja imbogatit cu B12,si am o reteta de grau incoltit care e sursa bogata de B12 dar trebuie sa mi o dea cineva.

Spune care este gândul tău

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *